maandag 25 augustus 2014

#RPGaDay in August (25): Favourite RPG no one else wants to play

Dit is een lastige omdat mijn spelersgroep over het algemeen alles speelt dat ik ze voorschotel. Ik kan me echter zo voorstellen dat ze wat moeite zouden hebben met een superheldenspel.
Anderzijds hebben ze me al eerder verrast door uitermate enthousiast te reageren op een verrassings-sessie Terra Primate dus ik sluit een spelletje Supers! Revised zeker niet helemaal uit.

Meer in het algemeen beschouwd merk ik dat er vrij veel mensen een zekere weerstand hebben tegen spellen waarin ze de rol van dieren op zich nemen en verwacht ik eerder een gebrek aan enthousiasme voor Cathulhu: Velvet Paws on Cthulhu's Trail, Familiars, Hyperborean Mice of Terra Primate dan voor superhelden.













de vragenlijst

Link:
AUTOCRATIK: #RPGaDAY in August

Geen opmerkingen:

Een reactie posten